علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
باران  عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

علی کوچولو وباران خانوم ما، همه زندگی مامان و بابا

ماه رمضان مبارک

1393/4/18 4:44
نویسنده : مامان مونا
849 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیز. رمضان مبارک.طاعات همگیتون قبول انشاله. الان که  دارم براتون مینویسم سحر یازدهمین روز رمضانه.

ماه رمضان امسال پنجمین ماه رمضانیه که با بارداری و شیردهی نمیتونم  روزه بگیرم و به همین دلیل خیلی با حال و هوای خودم در این ماه مبارک حال نمیکنم.!!

امشب از سر شب دارم به این فکر میکنم چطوری بتونم یک افطاری درست و حسابی بدم با وجود این دو عسل...!

آقای همسر هم دقیقا داشتند به این قضیه فکر میکردند. ببینم به کجا برسیم...!

نکته بعدی در خصوص حال و هوای خودم در ماه رمضان اینه که با این کوچولوهای عزیزم و رسیدگی به اموراتشون نمیتونم درست و حسابی با سجاده و مفاتیح انس و الفت داشته باشم..

آخه چندشب قبل در حالیکه باران رو گذاشته بودم روی پاهام و تکونش میدادم با یکدست موهای علی رانوازش میکردم بادست دیگه از روی صفحه موبایل ادعیه مفاتیح در ماه رمضان رامیخوندم!

 

انشاله خداوندقبول کنه این عبادات هول هولی ودست وپاشکسته را!

 

یکی ازکارهای مهمی که چند روزه انجام میدم بردن علی به مهده.انشاله در ادامه موفق بشم عادتش بدم به مهد. در انجام این قضیه مسلما هم نفع باران هست هم علی و هم من!

 

باران تازگی هایادگرفته بوس پرت میکنه. حسابی چشمش به علی هست وبیشتر کارای او رو تقلیدمیکنه.

 

البته داداش علی هم باران رو از ضرب وشتم و هول دادن و.. بی نصیب نمیذاره!

 

علی چندهفته ای هست سوره توحید را نصفه نیمه یاد گرفته وباهم دعامیخونیم (قسمت اول رامن میگم بقیه راعلی)

خدایا لطفا... همه روشفابده!

 

مامان حاجی ... خوب بشه.

 

باباحاجی،باباحجت و یاهرشخص دیگری.. خوب بشه

 

پای علی... خوب بشه (چون کف پاش صافه)

دعای ما رو ... قبول کن..

 

الهی... آمین

 

امشب که موقع خواب هوس کرد رو پاهام تکونش بدم بخوابه.اکثرا با باران نمیشه علی رو بذارم رو پاهام. ولی وقتی دیدم متکا آورد دلم نیامد.باران رو که بیدار بود گذاشتم کنار و علی را روی پاگذاشتم و خوابوندم.باران هم یک متر اونطرف تر خودش خوابش برد!اولین باره که باران بدون هیچگونه تلاشی ازجانب بنده خوابید! ازبس که خسته بودشاید! فعلا این پست را به پایان میبرم.ساعت تقریبا پنج صبحه. لحظات سحر و افطارتون پر برکت و گوارای وجود ملکوتی تان..

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

زندگی از آ...تا...ی
25 تیر 93 10:03
مادر بودن هم از از نظر خداوند عبادته بهشت زیر پای شماست مادر گرامی برای شما آ...تا...ی زندگی را خواهیم گذاشت زندگی از آ...تا...ی را لینک بفرمایید. لطفا
مامان حديث
11 مهر 93 9:39
─────────────▒███░───░████████▒ ───────────█████▒░█████░▒▒▒▒▒▒█████ ──────────██▒▒▒▒██████████████▒▒▒██░ ─────────██▒▒▒▒███▒██▒██▒▒█████▒░▒██ ─────────█░▒▒▒██▒████████████▒█▒▒▒█░ ─────────█▒▒▒▒██▒▒▒░▓▓▒░▓▒▒████▒▒██ ─────────█▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█░▒████ ─────███████████▒▒▒▒▒▒▒▒██████▒██▓▒███ ─────██▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒██ ───────██▒▒▒▒▒▒▒▓██████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒███ ────█████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒██▒▒▒▒▒▒███ ────██▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█████▒▒▒▒▒███ ────███▒▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▓▒▒███ ──────█████▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█████ ─────────████▒▒██████▒▒▒▒█████ ────────────███▒▒██████████ ──────────────████▓──█▓█ ────────────────────████ ────────────────────█░█─────█████████ ────────────────────█▓█───█████████████ ──░█████████───────████──██▓███▒▓████ ─█████████████─────█░███████░██████ ───████░▒███▒██────█▓██████████ ─────█████▓▒█████─████ ─────────██████████▓█ ──────────────────█▓█────████▒█▓▒█ ─────────────────█▓██──█████████████ ─────────────────█▓█──██▒████░█████ ────────────────██████████▒██████ ────────────────█▓███████████ ───────────────████ ───────────────█▒█ ───────────────███