علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
باران  عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

علی کوچولو وباران خانوم ما، همه زندگی مامان و بابا

تولد یکسالگی باران عسل مبارک....

1393/4/25 3:02
نویسنده : مامان مونا
1,492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. طاعاتتون قبول درگاه خدای مهربان. الان نزدیک سحر هجدهم ماه مبارک رمضانه. با گوشیم دارم وبلاگ رو آپدیت میکنم!

دیروز تولد یکسالگی باران بود. جشن کوچیکی با باباحجت و خاله مهسا گرفتیم. عمو رضا و خانمش هم اومدند. باران در طول مهمانی خواب بود!

باران تازگیها یادگرفته

سلام می کنه یعنی میگه س (به فتح سین)

بوس پرت میکنه

صورت ملت رو ناز میکنه و  و نانی نانی (نازی نازی) میگه

فوت میکنه وقتی میگیم باران فوت کن

موش میشه یعنی صورتش رو جمع میکنه وقتی میگیم باران موش بشو

در انجام این کارها استارت رو اکثرا خاله مهسا میزنه و اگر علی حرکت رو موقع تمرین انجام بده ثمر بخشی بیشتری داره!

سرپا که میذاریمش چند ثانیه ای میتونه تعادل خودش رو حفظ کنه

لیوان آب رو تقریبا با تسلط دست میگیره و آب میخوره

ماماما و بابا و دد و ب ب رو هم هدفمند میگه تقریبا...

باران جان!دخترم!

یکسال از ورودت به زندگی ما گذشت و ما شیرینی وجودت و حضورت رو هر روز و هر روز حس میکنیم♡

وقتی میخندی در حالیکه دو دندان پایین و چهار دندان بالا داری... ♡

وقتی  که با موهای کوتاه شده شبیه علی میشی...♡

وقتی که تازگیها برای به دست آوردن اسباب بازی مورد نظر به جون علی نق میزنی.... ♡

وقتی که مظلومانه گریه میکنی بابت زمین خوردن از سوی علی...! وچند لحظه بعد که فراموش میکنی حرکت علی را، دوباره میری تاباعلی بازی کنی♡

خلاصه دخترم وقتی نفس میکشی وقتی نگاه معصومت رو برزندگی ما میریزی و عطر حضورت رو می پاشی بر لحظه لحظه هامون.... خدا رو هزارا بار شکر میکنیم بخاطر داشتنت و بودنت...

خلاصه که هرچند بچه داشتن همسن تو دختر یکساله ام و علی چهارساله سخته ... اما خوب شیرینی هاشم زیاده. بخصوصوقتی باهم بازی میکنید...

دل خاله مهسا رو میبری از بس بهش علاقه داری... از بغل من با شوق فراوان میپری بغل خاله مهسا و دیگه تکون نمیخوری...!!

هر کی در واحد رو یاز میکنه تند تند چهار دست وپا میری طرف در و میخوای با اون بنده خدا که قصد رفتن داره بری بیرون...

یکساله شدی دختر گلم. انشاله صدو بیست ساله بشی...انشاله معصومیت دوران کودکی ات را در همه سالهای زندگیت حفظ کنی... بدون که من و پدرت تازمانی که زنده باشیم،همه تلاشمون رو میکنیم که تو و علی کوچولوی ما انسانیت رو به بهترین شکل یاد بگیرید...و همیشه درست زندگی کنید 

ایضا همه آرزوهای بالا برای علی عسلمون...

در شبهای پر برکت قدر که  پیش رو هست انشاله همه مقدراتتان به نیکی نگاشته باد...

التماس دعا

 

پی نوشت:اگر عمده مطالب برای باران نوشته شده بخاطر سالگرد تولدشه

باران عزیزم در یازده ماهگی

باران عسل ناز روز تولد یک سالگی اش

باران خانوم در حال بازی با وسایل آشپزخونه!!

کیک کوچولوی تولد باران جون ما

باران قند عسل  کنار کیک تولدش

باران خانوم گلی در حال ماست خوردن !!

علی گلم، مرد کوچولوی ما

علی و پسر عمو امیر مهدی

پسندها (9)

نظرات (23)

فرزانه
25 تیر 93 12:22
سلام مونا جان واقعا خسته نباشي با بچه داري! تولد دختر گلمون مبارك باشه ايشاله زير سايه شما و پدرش 120 ساله بشه كاش چندتا از عكساشو ميذاشتي تا ببينيم اين دختر نازنين در يك سالگيش چه شكلي شده هردو كوچولوي عزيز رو از طرف من ببوس مخصوصا علي رو (آخه مال خودمه!) انشاله موفق و تندرست باشي عزيزم
مامان مونا
پاسخ
سلام فرزانه نازم.طاعات قبول.مرسی ازنظرقشنگت. چشم .انشاله در اولین فرصت عکس میذارم.چون باگوشیم آپ کردم امکان گذاشتن عکس ندارم.علی هم از اینکه خاله ای به مهربونی شماداره خوشحاله
خاله الهه
25 تیر 93 12:38
سلام عزیزم طاعات و عباداتتون در کنار این دو کوچولوی نازمون قبول باشه و التماس دعای مخصوص دعای مامانا مستجاب میشه تولد عزیز دلمون هم مبارک ایشالا سالیان سال با خوشی و سلامتی در کنار هم زندگی خوبی داشته باشید علی عزیز و باران گلم رو از طرف خاله حسابی ببوس دوستتون دارم امشب شب قدرئ التماس دعا مونای عزیزم
مامان مونا
پاسخ
سلام خاله الهه جونم.مرسی ازلطفت.حاجت روابشی.خوشحالم که دارید نی نی دار میشید.مواظب خودت باش.میبوسمت
ابجی سجا
25 تیر 93 15:37
توچشمات ی دنیاآرامشه چشماتونبندکه آرامشم ازبین بره...
مامان مونا
پاسخ
سلام آبجی مهربون. متشکرم. از وبلاگت بازدید کردم
فرزانه
29 تیر 93 16:47
مرسي مونا بابت عكسها واي ماشاءالله باران خانم ما چه چشمهايي داره علي هم كه واقعا ماشاءالله براي خودش مردي شده ديگه وقتشه آستين هاتو بالا بزني منو واسش بگيري
مامان مونا
پاسخ
سلام نازنین.خواهش میکنم.علی هم حسابی دوستت داره ودلش برات تنگ شده.بابابیابمون سربزن.
آرزو
29 تیر 93 18:58
سلام .طاعات وعبادات شما هم قبول. آرزو می کنم باران کوچولومون همیشه کنار داداش نازش وزیر سایه پدر و مادرش سلامت باشه وخندون التماس ویژه دعا
مامان مونا
پاسخ
سلام خاله گل.طاعات شماهم قبول.مرسی ازآرزوی قشنگت.انشاله شماهم شادباشید.میدونم دلت برای ریحانه طلا حسابی تنگ شده.ماکه دیدیمش حسابی نازشده.. آمدین تهران،به ماسربزن.بوس
پرشکوه
30 تیر 93 13:21
سلام عزیزم به خاطر دیر اومدن من رو ببخش. تولد بارون عزیز رو تبریک میگم امیدوارم تولد صد سالیگیشون بارون و علی رو از طرف خاله خدیجه ببوس عزیزم امیدوارم یه روز بتونم از نردیک ببینمشون.
مامان مونا
پاسخ
سلام خاله خدیجه مهربان.لطفابه حرف دلت گوش کن وهرچه زودتر به ماسربزن!
ابجی سجا
4 مرداد 93 12:21
سلام خاله خواهش ميكنم ممنون خيلي خوش اومدين سراغمون
مامان مونا
پاسخ
سلام آبجی نفس.درکنارسجاجان روزهای طلایی رابرات آرزومیکنم
مامانی غزل جون
5 مرداد 93 11:52
قربون دختر خوشکلم برم با اون ماست خوردنش!!! عزیزم ممنون که به ما سر زدی خدا کوچولوهاتو برات نگه داره
مامان مونا
پاسخ
سلام مامان غزلک.مرسی ازبازدیدت.عکسای غزلک هم قشنگند..
حکیم بانو
14 مرداد 93 13:02
سلام. رشته پسرم عمرانه.
مامان غنچه
15 مرداد 93 0:01
چه فرشته های نازی خدا واستون حفظشون کنه....... تولد باران کوچولو هم مبارک باشه........
مامان مونا
پاسخ
سلام مامان گل. انشاله کوچولو بزودی دنیا میاد . باز بهت سر میزنم
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
21 مرداد 93 3:05
خدا اين فرشته هاي زيبا رو در زير سايه پدر و مادر شاد و سالم و خندان نگه داره هميشه
مامان مونا
پاسخ
انشالا خدا زهرا کوچولو رو حفظ کنه
مامان و بابا
21 مرداد 93 17:42
سلام مامان باران خيلي خوشحال شدم راستي موقع تولد من باران مي باريد اينو بابام ميگه براي همين بابا دوست داشت اسم من باران باشه اما اسم منو بابا و مامان خيلي وقته انتخاب كرده بودند . باران رو ببوس
مامان مونا
پاسخ
سلام حدیث جون. ایشالا شاد و سلامت باشی
پرشکوه
22 مرداد 93 0:14
نه عزیزم جایی نمی خوام برم همین جا هستم اصلا این پست واسه یه چیز دیگه نوشته بودم . وایبرم رو حذف کردم چون گوشیم هنگ می کرد با وایبر. اگه می خوای عکس بفرستی برام رحمت نمیشه با واتس اپ برام بفرست ممنون
مامان مونا
پاسخ
سلام پرشکوه جان. خدا رو شکر که باز مینویسی. چشم. واتس آپ رو که نصب کنم برات عکس میفرستم باز بهت سر می زنم...
مونا
24 مرداد 93 12:07
سلام مامان مونا انشاالله کنار هم همیشه خوش و سلامت باشین و گل های زندگیت مایه افتخارتون بشن
مامان مونا
پاسخ
سلام نفس خانم. مرسی از بازدیدت
مامان سها و نی نی کوچولو
1 شهریور 93 6:54
سلام عزیزم ممنون از حضورتون تو وبلاگ دخترم ... مثل اینکه شما هم حسابی سرتون گرمه با دو تا بچه ان شالا سلامت باشین
الهام
1 شهریور 93 8:31
ممنونم عزیزم که به من و علیرضا سر زدید. آشنایی با شما برامون باعث افتخاره من شما رو لینک میکنم خدا دختر و پسر نازنینتون و حفظ کنه و شادکامی در تمام زندگی همراهتون باشه
مامان مونا
پاسخ
سلام الهام خانم.هر روز پستهاتون رو میخونم.علی رضاراببوس.مرسی بابت لینک
مامان غنچه
2 شهریور 93 19:33
سلام عزیزم.... بچه های نازتون خوبن خداروشکر؟ خیلی ممنونم که به ما سر زدید....... واسه خوندن سوره ی انشقاق هم به روی چشم..... مرسی که یادآوری کردید التماس دعا
مامان مونا
پاسخ
سلام.امیدوارم نی نی ات بسلامتی دنیا بیاد
افسانه(مامان فاطمه)
4 شهریور 93 0:59
سلام مامان باران جون ماشالله هزار ماشالله بچه های نازی دارید ایشالله خدا حفظشون کنه ممنون که به وبلاگ ما سر زدید خوشحالم از اینکه فاطمه جون یه دوست گل دیگه هم سن خودش پیدا کرده
مامان مونا
پاسخ
سلام مامان عزیز. مرسی از بازدیدت. فاطمه خانم یکی از بهترین دوستای بارانه...انشالا باز بهت سر میزنم.
مامانی غزل جون
4 شهریور 93 16:58
مامان مونا
پاسخ
مرسی ازت غزل خانم. ماشاله بزرگ شدی...
پسر خاله آریا
11 شهریور 93 16:31
سلام علی و باران جان. باران عزیزم تولدت مبارک. تولد داداش خودم آراد هم مبارک. باران جان من تو و علی را خیلی دوست دارم. با آرزوی موفقت و تندرستی برای همه بخصوص خانواده ام..
مامان مونا
پاسخ
سلام آریای ناز.متشکرم از پیام تبریکت. تولد خودت هم که مرداد بود مبارک.ایشالا تو و داداش آراد عزیزت سلامت و شاد باشین...
مامان سارا
6 مهر 93 11:32
باران خاله کیک واسه مهمونا هم جا گذاشتییییییییییییی دخمر منم به دنیا بیاد اسمشو قراره بزاریم باران
الهام
21 مهر 93 12:28
سلام عزیزم اومدم حالتون و بپرسم. خیلی وقته پست جدید نگذاشتید تعجب کردم با خودم گفتم شاید شما پست گذاشتید و تو لیست به روز شده های وبلاگم نیومده علی جون و باران نازنین و می بوسم
مامان مونا
پاسخ
سلام.متشکرم بیادمی.برات پیامک فرستادم
ابجی سجا
19 آذر 93 14:36
قشنگى دلتنگی اینه که هر جا دلش بخواد سرک می کشه این لحظه قسمت تو بود …