علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
باران  عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

علی کوچولو وباران خانوم ما، همه زندگی مامان و بابا

تو را به خاطر دوست داشتن دوست مي دارم...

1391/3/11 2:21
نویسنده : مامان مونا
852 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس علی کوچولوی ما در 7 ماهگیه. انشاله همیشه خنده روس لبای تو و همه کودکان دنیا باشه عزیز دلم...

اولین بار این شعر را سوم دبیرستان بودم که خواندم و ۱۳ سال بعد در سریال مدار صفر درجه شنیدم. به نظرم زیباست...

 

تقدیم به همه عزیزانمان...

تو را به جاي همه کساني که  شناخته ام دوست مي دارم

 

تو را به خاطر عطر نان گرم

براي برفي که آب مي شود دوست مي دارم

تو را براي دوست داشتن دوست مي دارم

تو را به جاي همه کساني که دوست نداشته ام دوست مي دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست مي دارم

تو را به خاطر خاطره ها دوست مي دارم

 

تو را براي دوست داشتن دوست مي دارم

 

تو را به خاطربوي لاله هاي وحشي

به خاطر گونه ي زرين آفتاب گردان

براي بنفشیِ بنفشه ها دوست مي دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست مي دارم

تو را به جاي همه کساني که نديده ام دوست مي دارم

 

تورا به اندازه ي همه ي کساني که نخواهم ديد دوست مي دارم

 

اندازه قطرات باران ، اندازه ي ستاره هاي آسمان دوست مي دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست مي دارم

تو را براي دوست داشتن دوست مي دارم

تو را به جاي همه ي کساني که نمي شناخته ام ... دوست مي دارم

تو را به جاي همه ي روزگاراني که نمي زيسته ام ... دوست مي دارم

براي خاطر عطر نان گرم و برفي که آب مي شود و براي نخستين گناه

تو را به خاطر دوست داشتن ... دوست مي دارم

تو را به جاي تمام کساني که دوست نمي دارم ... دوست مي دارم ...

" پل الووار ، ترجمه احمد شاملو "

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

halale
22 خرداد 91 15:29
azizam ali jan omidwaram khoda baraye maman babaye golet negahet dare. dostet daram . ghorbonet beram. mibisamet


سلام نازنین. از بازدیدت از وبلاگ علی کوچولو سپاسگزارم. انشاله خداوند همه این فرشته های آسمونی رو حفظ کنه . سایه پدر و مادر روسرشون باشه
khale azi
13 مرداد 91 20:45
man asheqe in axe ali hastam, akhare shetanat va shadiye
boooooooooooosssssssssssss



...
وفتی خداوند در معصومیت کودکان مثل برف زمستانی می درخشد تو کجایی یونس؟
واقعا تو کجایی؟
شاید خداوند در هیچ جای دیگر هستی مثل معصومیت کودکی خودش را اینگونه آشکار نکرده باشد. من گاهی از شدت وضوح خداوند در کودکان دچار هراس می شوم و دل ام شروع می کند به تپیدن. دل ام آنقدر بلند بلند می تپد که بهت زده می دوم تا از لای انگشتان کودکان خداوند را برگیرم...
بر گرفته از کتاب روی ماه خداوند راببوس نوشته مصطفی مستور