علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
باران  عزیزمباران عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

علی کوچولو وباران خانوم ما، همه زندگی مامان و بابا

خاطرات یک ماهه ابتدای تولد ...

1391/6/30 15:44
نویسنده : مامان مونا
3,775 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

(عکس بالا :عکس لحظات اولیه تولد علی ناز ما)

سلامی دوباره به همه دوستای گلم

 

از نظرات ارزشمندتان سپاسگزارم

پس از معاینات نهایی توسط  خانم دکتر امینه صابونچی در روز ۱۴ اسفند دکتر وقت نهایی ۱۹ اسفند را تعیین کرد و با اینکه من و همسرم تمایل داشتیم تا اول فروردین برای تولد علی کوچولو صبر کنیم اما نتایج سونوگرافی و معاینات دکتر حاکی از اون بود که نگهداری بچه بیش از این زمان مضر هست و برای بچه و حتی مادر خطرناکه. شش ماه بعد عروس دایی همسرم که دوست داشت بچه اش روز تولد امام رضا ع به دنیا بیاد و بچه رو چند روز اضافه نگه داشته بود دچار مشکلات فراوانی شد...

از امکانات و پرسنل بیمارستان مادران نهایت سپاسگزاری را میکنم که برای من بخاطر تولد علی کوچولو خاطره ای خوش به جا گذاشتند.از دکترم هم متشکرم که مومن و معتقد بودند و به هیچ عنوان هزینه ای تحت عنوان زیرمیزی از سزارین هایش نمیگیره و موقع تولد بچه هم سلام پیامبر ص  و امام زمان عج را میگه.

بهرحال انشاله تمام مادارن باردار در سراسر کره زمین که قراره خدا فرزندان آسمانی بهشون بده زایمانهای راحتی داشته باشند. انشاله

پس از تولد علی کوچولو تا ۲۰ روز تهران با خاله ها و بابا حجت و دایی جون این ور سرگرم بودیم .  با شب نخوابیها و نفخ شکم رو که همه بچه ها ارند و خوب پسر کوچولوی ما هم استثنا نبود حسابی درگیر بودیم...

بعد از ۲۰ روز به قم رفتیم و اونجا بود که در ۲۷ روزگی علی  پیش دکتر مهجوریان ختنه به روش بخیه شد و خدا رو شکر مشکل خاصی در این زمینه پیش نیامد. البته در تمام مدت یک ماهه مادر شوهرم حسابی بهم کمک کرد که همینجا ازش صمیمانه تشکر میکنم...

 

برمیگردم انشاله با ادامه خاطرات یکساله

راستی تولد علی کوچولو هم چندروز دیگه است...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس
5 مهر 91 12:28
سلام دختر دایی گل خودم.وای چقدر عکسش نازه.دلم براش تنگ شده.همه ی اپاش رو خوندم.عالی بودن عکساشم که ناز بودن.
از طرف من ببوسیدش


سلام خاله نرگس عزیز از بازدیدت . خدا رو شکر که جمعه همدیگر رو دیدیم و دیدارها تازه شد. ممنون بابت نگاه مهربونت و احساسات قشنگت